Archiwum bloga

wtorek, 29 grudnia 2020

TRAFIŁEŚ TU - I CO DALEJ?

Drogi Czytelniku, 

Skoro już tu trafiłeś, miło mi Cię powitać. Usiądź wygodnie i rozgość się. Jeśli chcesz, przygotuj też sobie coś do przekąszenia i napitek w ilości Ci odpowiadającej.
A co by to miało być?
Zdecyduj sam.
Na talerz i do kubka zaglądać Ci nie będę, bo to nie moja rzecz. 

Stworzyłem niniejszego bloga przede wszystkim dla siebie, by dać ujście swej pasji do świata. Obserwując na co dzień, jak ten świat śpiewa i tańczy (gdyż to właśnie w tłumaczeniu na naszą piękną ojczystą mowę oznacza tytuł tutejszej witryny), chciałem (i pragnę wciąż) podzielić się wnioskami, jakie z tychże obserwacji płyną. Niemałym wyzwaniem był jednak dobór systematyki porządkującej treści, jakie już się tu pojawiły i jakie będą pojawiać się w nieodległym czasie, gdyż im więcej człowiek widzi i czuje, tym więcej też dostrzega powiązań między łyżką jako przedmiotem, a tym, że w istocie rzeczy "to nie łyżka się gnie, tylko sam człowiek". Wobec tego zastosowanie ścisłej segregacji tematycznej zakrawa na absurd, lecz, by ułatwić Ci poruszanie się po meandrach tej strony, poszufladkowałem posty wedle przypisanych im kategorii tak, byś mógł z łatwością je odnaleźć według spisu treści.           

Nie znajdziesz tu treści o charakterze "coachingowym"; nie będę starał się przekonać Ciebie do czegokolwiek, ani tym bardziej wymuszać zmian światopoglądowych. To Ty ocenisz, czy teksty, jakie tu znajdziesz i przeczytasz, mają dla Ciebie wartość. Sam zweryfikujesz ich przesłanie osobistym doświadczeniem. Albo machniesz ręką, odwrócisz się na pięcie i nigdy już tu nie wrócisz. 

Wybór należy do Ciebie.  
Owocnej lektury. Lub szerokiej drogi.       

Serdeczności. 


AwakenedSoul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TRAFIŁEŚ TU - I CO DALEJ?

TRAFIŁEŚ TU - I CO DALEJ?

Drogi Czytelniku,  Skoro już tu trafiłeś, miło mi Cię powitać. Usiądź wygodnie i rozgość się. Jeśli chcesz, przygotuj też sobie coś do przek...